KISS. Поцілунок
By Andy Warhol. 1963-64. U. S. A. 48 min.
Поцілунок" представляє з себе сповільнену зйомку людей, що цілуються, причому кожен окремий поцілунок триває рівно один ролик. Серія фільмів "Поцілунок" була показана восени 1963 року на фільмотеці кіновиробників під назвою "Серіал Енді Уорхола". У цьому варіанті фільму порнографії, так і цензорів, одночасно залучаючи обидві аудиторії в споглядання забороненого плоду.
SOAP OPERA. Мильна опера
Co-directed by Andy Warhol and Jerry Benjamin. 1964. U. S. A. 47 min.
У "Мильній опері", незакінченому проекті 1964 року, Уорхол вивчає можливості, приховані у формах денного телебачення. У цьому фільмі він перемежовує свої власні беззвучні зйомки домашніх драм 16-міліметровими звуковими рекламами, зробленими Лестером Піски для піллсберовской суміші для торта, дезодоранту "Секрет", набору шампунів "Краса" та інших товарів. Цей фрагмент містить деякі найбільш виразні поп-образи, коли-небудь з'являлися у фільмах Уорхола, і можна порівняти з його художніми полотнами.
HARLOT. Повія
By Andy Warhol. 1964. U. S. A. 66,5 min.
Перший фільм Уорхола, в якому з'являється синхронний звук, являє собою андерграундних версію історії Джин Харлоу, поставлену як "живі сцени" на дивані Фабрики. Маріо Монтез, переодягнений в Харлоу, поміщений в центр ретельно продуманою "сімейної" композиції, що складається з урочисто одягнених суперзірок і великого білого кота. Маріо / Харлоу поїдає величезне число бананів, з кожним наступним фруктом роблячи це все більш і більш спокусливо. Сцена супроводжується імпровізованим і часто не мають відношення до справи розмовою між трьома акторами, які залишаються за кадром. Фільм закінчується еротичної бананової істерикою під музику з "Лебединого озера".
JOHN AND IVY. Джон і Айві
By Andy Warhol. 1965. U. S. A. 33 min.
Один з ранніх уорхоловскіх експериментів зі звуковим кіно. "Джон і Айві" - "документальний" фільм, що складається всього з однієї частини і показує Айві Ніколсона, Джона Палмера та їх дітей в домашній обстановці, під час страшного снігопаду в січні 1965 року. Фільм знято "жорсткою", стаціонарної камерою, націленої через дверний проріз на їх убогу кухоньку в багатоквартирному будинку. Зірки ходять по кухні, розмовляють, готують, час від часу обіймаються, і весь цей час по радіо передають класичну і рок-музику; якість звуку дуже погане.
SCREEN TEST # 2. Кінопроба # 2
By Andy Warhol. 1965. U.S.A. 66.5 min.
Заснована на сценарії Рональда Тавель, "Кінопроба № 2" показує артиста-трансвестита Маріо Монтез, нібито проходить прослуховування на роль Есмеральди в "Соборі Паризької Богоматері". Незважаючи на те, що інтерв'юер, що знаходиться за межами кадру (його грає Тавель), піддає актора цілого ряду усе більш знущальних імпровізацій, віра Монтез у створюваний ним образ (Есмеральди), визначає пафос його персонажа і в кінці фільму переростає в тріумф акторського мистецтва. Весь фільм злегка розфокусований.
VINYL. Платівка
By Andy Warhol. 1965. U. S. A. 66 min.
"Платівка" була знята за сценарієм, написаним Рональдом Тавель, у свою чергу використовував роман Ентоні Берджесса "Заводний апельсин". Витівки і перевиховання молодого хулігана Віктора, роль якого виконує Джеральд Меланга, розіграні в незв'язної манері на тлі клаустрофобной декорації, заповненої акторами і практикуючими садомазохістамі. Актори змушені ходульне декламувати свої репліки по копіях сценарію; крім того, дія супроводжується повторюваним виконанням "Nowhere to Run" Марта і Ванделла. У фільмі також бере участь Ейді Седжвік, що сидить на задньому плані як незалученість глядач.
PAUL SWAN. Пол Свон
By Andy Warhol. 1965. U. S. A. 66 min.
Герой цього документального портрета - Пол Свон, американський танцівник, піонер "естетичних", інтерпретаційних форм сучасного танцю, що з'явилися на початку ХХ століття. Старий Свон розігрує перед камерою свої архаїчні танцювальні вистави, цитує вірші, часто міняє костюми і надовго залишає сцену порожній, пішовши розшукувати втрачений черевик.
AFTERNOON. День.
By Andy Warhol. l965. U. S. A. 100 min.
Тричастинний фільм про Ейді Седжвік, яка проводить час вдома з друзями. "День" був спочатку задуманий як частина уорхоловского 24-годинного фільму про життя його коханої суперзірки. Ейді, Ондіна, Дороті Дін, Артур Лоб і Дональд Лайонс проводять час, розмовляючи, випиваючи, розмовляючи по телефону, дивлячись телевізор і намагаючись придумати, чого б такого цікавого зробити перед об'єктивом уорхоловской камери. Одна частина цього фільму була включена в перший варіант "Дівчат із Челсі" (1966).
THE VELVET UNDERGROUND. "Велвет андерграунд"
By Andy Warhol. l966. U. S. A. 66 minutes in single screen, 33 minutes in double screen.
Двочастинні, "рекламний" фільм призначався для показу на задньому плані під час виступу групи і був знятий на спеціально підготовленому майданчику на уорхоловской Фабриці. Лу Рід, Стерлінг Моррісон та Джон Кейлі грають з хлистами, прив'язують Морін Такер до стільця мотузками, трохи танцюють і розкидають їду по підлозі. У цьому фільмі багато рухів камери, але зовсім немає музики; рекомендований для показу на подвійному екрані.
I AM MAN. Я - чоловік
By Andy Warhol. 1967-68. U. S. A. 95 min.
Перший з уорхоловскіх "сексексплуатаціонних" художніх фільмів "Я - чоловік" побудований як серія взаємовідносин між його головним персонажем, Томом Бейкером, і самими різними жінками, в числі яких Ніко, Ультра Віолет та Інгрід Суперстар. Фільм запам'ятовується грою Валері Соланас, неврівноваженою феміністської письменниці, яка згодом, у 1968-му році, стріляла в Уорхола і ледве його не вбила.
BIKE BOY. Мотоцикліст
By Andy Warhol. 1967-68. U. S. A. 109 min.
Головний герой і сексуальний магніт цієї секс-комедії, Джо Спенсер, член банди байкерів, патологічно не здатен до спілкування. "Мотоцикліст" малює молодого вихідця з середовища робітничого класу, який намагається залишитися самим собою в витонченому і розкішному світі уорхоловскіх суперзірок, вступаючи при цьому в сміховинні контакти з Едом худому, Брігід Берлін, Інгрід Суперстар і Вівой.
THE NUDE RESTAURANT. Обід голяка
By Andy Warhol. 1967. U. S. A. 100 min.
"Сексплуатаціонная" комедія, яка, як заявляв Уорхол була насправді "антивоєнним фільмом". "Обід голяка" представляє уорхоловскіх зірок у ресторанній обстановці, одягненими вельми умовно - у вузенькі смужки тканини. Віва вимовляє блискучий, що триває цілу частину монолог про своїх ранніх сексуальних дослідах, а Тейлор Мід включається в сміховинну дискусію з антивоєнним активістом.
LONESOME COWBOYS. Самотні ковбої
By Andy Warhol. 1967-68. U. S. A. 109 min.
"Самотні ковбої", також як і "Кінь", є не що інше, як гомосексуальна сатира на жанр вестерну. Зйомки відбувалися в місті Таксон, штат Арізона. Сценарій фільму чимось нагадує "Ромео та Джульєтту": Рамона, яку відіграє Віва, вступає в конфлікт з тісною компанією братів (актори Джо Даллесандро, Луї Уолдон і Ерік Емерсон). Її коханець Джуліан, якого грає Том Хомпертц, є головною фігурою, яку брати жадають і з приводу якого сваряться. У фільмі також блискуче грають Тейлор Мід і Френсіс Франчіні, зірки фільму Джека Сміта "Полум'яніючі створення", в якому останній грав шерифа-трансвестита.